.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توفیقات فرزندان برومند مازندران را در عرصه ‌کشتی ‌از خداوند مسئلت می‌کنم
تبریک آیت‌الله طبرسی به قهرمانان تیم کشتی‌
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: سومین قهرمانی کشتی‌گیران ایران اسلامی در جهان که به میزبانی آمریکا انجام شد سبب شادی، مسرت و سرور مردم کشورمان شد.

شمال نیوز: توفیقات فرزندان برومند مازندران را در عرصه ‌کشتی ‌از خداوند مسئلت می‌کنم

آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران پس از افتخارآفرینی کشتی‌گیران مازندران در مسابقات جهانی و کسب عنوان قهرمانی دنیا پیامی صادر کرد.

در این پیام که یک نسخه آن در اختیار دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در مازندران قرار گرفت، نماینده ولی فقیه و عضو مجلس خبرگان در مازندران آورده است: اینجانب قهرمانی غرورآفرین و ارزنده‌ترین ورزشکاران میهن اسلامی بر روی تشک‌های قهرمانی و پهلوانی که در خاک آمریکا با پشت سر گذاشتن قدرت‌های بزرگ کشتی جهان برای سومین سال پیاپی با اهتمام یکایک کشتی‌گیران به خصوص کشتی‌گیران همیشه قهرمان مازندران انجام شد را تبریک و تهنیت می‌گویم.

در ادامه این پیام آیت‌الله طبرسی با ابراز اینکه این قهرمانی سبب مسرت و شادی دل مردم ایران شد، تصریح کرد: توفیقات فرزندان برومند مازندران را در همه صحنه‌ها از جمله در عرصه قهرمان‌خیز کشتی کشور از خداوند مسئلت می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: جا دارد در این رابطه از مدیران ورزشی، مربیان توانمند و خادمان جامعه و ورزش کشور و خطه لاله‌خیز مازندران نیز تشکر ویژه داشته باشم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.